Ett rimmar på fett

Jag är så mätt, så mätt, så mätt. Jullgull kom ut till mig idag för att vi skulle kunna börja på vår filmanalys. Då ingick förståss filmtittande, och ingår filmtittande så ingår filmätande. Alltså lite tilltugg. Eller rätt mycket tilltugg.
Jag känner mig som när man gick på barnkalas, alltid alldeles för mätt, man kunde aldrig roa sig fullt ut efter att ha ätit efterrätt. Så just nu kan jag inte roa mig så grovt. Men det gör inget, för klockan är ju ändå över två. Sen är frågan: var ligger logiken i föregående mening. Bör man inte ha kul efter kl 2? Dum regel i så fall, vi slopar den tycker jag.
Julia är en dam med oerhörd tur, hon var kanske den första av dem jag lärt känna på gymnasiet som faktiskt varit hemma hos mig. Gudars skymning. Det kändes relativt konstigt att inte behöva åka hem, för jag var ju redan hemma - hela tiden. Det var rätt skönt måste jag tillägga. Kanske något att sträva efter? Nä. Jag gillar att åka buss.

Nu skriver jag mest bara "för att" om ni förstår vad jag menar, så det blir en intressant överraskning att imorgon se vad jag har skrivit ^^

SOOOV GOOOTT!

Zzzz


Kommentarer
Postat av: PorrJulia

hahah, klockers du är :) JAG VAR FÖRST HEMMA HOS DIG !! :D

2007-04-22 @ 20:43:40
Postat av: Porris nr 2

Yess, be proud, they can never take it away from you! :D

2007-04-25 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback