Maskrosor luktar gott, de med

Jag är lite ledsen nu, för jag har en hel bukett med kompisar som inte är riktigt glada, eller helt enkelt inte glada alls. Buketten må vara lite åt det vissna hållet nu, men jag vet att ni kommer att blomma upp igen, för jag vet ju att ni är starkare och skönare än de flesta. Jag sitter gärna och pratar lite med er, har hört att man ska göra det med blommor. Kanske vattna er nån gång, snacka lite skit (gödsel är bra) om allt möjligt och sådär.
Jag finns här för att sköta om er, precis som jag tror att vissa skulle göra om jag vissnade ihop totalt. Dock kanske ni behöver ropa lite, för skarpsynthet har aldrig varit min starka sida. Det här inlägget är förresten inte riktat till någon speciell egentligen, utan till alla er som känner att en bukett med vårblommor, det skulle inte sitta dumt.
 

En burk med kogödsel till alla er som inte kör på konstgödning, sånt sysslar inte jag med. Annars erbjuder jag mest kramar.

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback