[Powhskhlouwh]

Idag är jag glad, för nu är det sommarlov!... eller ja, nästan, det finns i alla fall en låt som börjar så även om det för tillfället är Påsk. Låten är en som två av mina allra bästa - nej, faktiskt DE allra bästa vännerna skrev en gång för länge sedan. Två vänner med vilka jag idag har roat mig på något så osofistikerat (töntigt helt enkelt) som en studsmatta. Vi behöver inte gå in på detaljerna, för då skulle folk kanske börja ta avstånd från mig, och den risken är jag inte villig att ta.
Allt i föregående stycke skulle leda fram till att jag nu äntligen har påsklov. Det inleddes ganska trevligt med Damerna, och senare på kvällen med Damerna och några till. Det blev en väldigt spännande kväll måste jag säga, den innehöll mer än någon kan önska. Bara trevligt folk, kan tilläggas, precis som jag själv.

Jag vill bara säga att härmed lovar jag att motionera minst två gånger under veckan, och att åtminstone öppna matte- och fysikboken.


Kjolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback