Teddybjörnen... öh, lejonet Fredrik(sson)

För ca 15 minuter sedan slutade ett program som jag såg, och nu ångrar att jag inte har följt under hela tiden det har pågått. Jag såg Wild Kids på ettan, och det var så roligt! Jag har fått en idol, och det är Fredrik i "lejonen". Han är så tuff! Han var liksom 11 och kolugn.

Fredrik - mekande kaninägare

Fredrik. Foto: Knut Koivisto

Fredrik Sandberg
Ålder: 11 år
Bor: Jörlanda



Fredrik är en glad kille som bor med sin familj vid en bondgård. Han gillar att cykla, bada, fiska och prata om aktuella ämnen med sin kompisar. Han favoritdjur är krokodil eftersom de är fräcka och robusta och har klarat sig så länge. När Fredrik blir stor ska han jobba som bilmekaniker eftersom han gillar att bygga och meka. Som personlig pryl har han med sig sin kanin som kanske kan bli ett av lägrens maskot.


Personlig pryl: Kanin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback