Äckel på allt utom dagens folk

Jag tyckte inte om idag. Igår var fulländad trots värk lite här och var, idag var bara tung. Lika tung som den gigantiska hästen som trampade på min tå, och den var tung. Efter detta lilla "snedsteg" började huvudet snurra, så Moncan fick sätta sig på gräset.
Sedan dess har hela hon kännts tung och lite avslagen, så nu ska hon väl gå och lägga sig så småning om. Hon ska bara bränna en skiva till Ida med bilder från Jönköping först. Och vara inne lite på MSN... Jaja, vi får se hur det här slutar.
Något annat som inte slutar utan börjar, det är skolan imorgon. Jag är inte taggad, inte orkar jag agera fadder för några fjolliga ettor som är mycket brunare än jag. Fadder förresten. Hur tänkte de där, virrigare yrkaja får man väl leta efter. Hoppas att faddrandet hamnar på treorna i år. Troligt.


Stingrocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback