Mr Potter, jämnårig kamrat till Moncan.

Jag skäms faktiskt för att säga det, men Harry Potter och jag, vi är rätt tighta. Enligt Magnus, en lång och trevlig "spanjor", är böckerna skrivna för (ska jag säga det? Ajajaj, med tanke på Beluf så är det månne en stor skymf, men...) barn i åldern 10-15 år. Dock sätter jag mig över det och offentligör nu att JA, Moncan är ett fan av Harry Potter! Inte speciellt extrema termer, men tillräckligt.
Det jag har velat komma till, är att den sista sidan nu är läst. Kampen är avgjord, och jag vet hur allt slutade. Vad är "the deadly hallows" till exempel? - Jag vet.
Ååh, jag längtar efter att höra Sofies kommentarer på boken (by the way, jag ogillar filmerna skarpt), och även Isabelles då. Hu, jag måste erkänna att jag grät en skvätt också någonstans.
Om en sak i boken säger jag bara: jag visste det! Och tack och lov för att jag hade rätt, annars hade jag blivit besviken.

Nu ska jag bara försöka hitta det konstiga skämtet på sidan 63 eller var nu Martin med saxofonen sa att det skulle finnas. Oerhört nyfiken är jag.

Finska kramar och kyssar!

Kommentarer
Postat av: A.

Mobba mig inte men jag tror jag grät under en sjättedel av boken^^

2007-08-03 @ 17:18:48
Postat av: Moe

Då ser jag med spänning fram emot att höra vilken sjättedel det var! Bor du här hos mig snart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback