Äkta dig!

Det är så typiskt dig!

Det där var ett exempel på en mening som kan antingen hjälpa eller stjälpa din dag. Jag menar, om någon säger det med varm röst och lysande ögon så känns det ju bara så bra. Man har liksom gjort ett intryck på en annan människa, man är inte en i mängden, och, personen som säger det tycker förmodligen att det är en positiv eller lite charmig egenskap.
Om personen i fråga däremot snörper på munnen och ser lite lagom nedlåtande ut, då vill man bara resa sig upp och ropa BLÖÖÄÄÄÄÄ i dess öra. Fast det händer ju inte så ofta. Men när det händer vill man liksom antingen hoppa på dem eller sjunka ner till manteln och komma upp på en annan del av jorden genom ett vulkanutbrott.

Tur att det oftast är snälla människor som säger sånt! Kom dock på ett tredje alternativ. Folk som låtsas att de säger det välmenande, men som egentligen säger det som en pik. Då kokar Monica.

Puss och jag är glad för att allt är så vackert just nu. Världen framför allt, men jag menar, livet är ju inte så tokigt det heller.


Kommentarer
Postat av: elsa

hahahaaa jag fick en bild frmaför mig det du stod och skrek BLUUÖÖÖÄ i någons öra. Det var kul och då skrattade jag till litegrann sådär! god jul på dig!

2007-12-21 @ 00:02:43
Postat av: Isabelle

Hihi, söt kommentar där av Elsa =)
Grejen är att jag fick ungefär samma bild :D

2007-12-21 @ 22:05:23
Postat av: moncan

Hihihi! Elsa är en söt toktoka. Jag tycker om skratt, jao :D

Postat av: Jullan

monica, jag kände abra att jag måste säga.. du var så vacker igår(fredags) o spelade urbra. hihi. Du gör mig lycklig plutten

2007-12-22 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback