Är man lycklig så är man inte olycklig

Hej hå, hej hå. Vem är du, vem är jag? Levande charader!

Jag har en tanke. Den kan vara helt fel.
Mina forna motton var bland andra " är man glad så är man inte ledsen" och "går det bra så går det inte dåligt", och om man vill så kan man ju fortsätta att hitta på fjolligheter hur länge som helst. Men nu börjar jag inse mer och mer och mer att två motsatser inte behöver säga emot varandra, att de sällan gör det. Jag har nämligen kommit på massa nya som inte stämmer alls, åtminstone inte på mig. Måste jag ändra mina motton? Till vaddå?
Tur att jag har så många. Något kommer väl kunna hänga med ett tag till, hoppas jag.

"Nejmen asså vaddå lixom" kommer aldrig bli urvattnat. Det är väl bara för att vi är tre om det.

image189

Kommentarer
Postat av: Isabelle, Beluf, SnuskIsabel osv osv. . .

"Nejmen asså vaddå liksom" kommer alltid att vara lika vätskefyllt och genomblött som ett par strumpor som blivit uttvingade i snön utan sina skor.
Har du kanske en tanke med det där sista om att vi är tre om det? ;) Vet kanske också du att vi är tre om det mesta, att du har två som alltid står där bredvid dig och tar emot dig om du faller?

2007-12-16 @ 19:42:11
Postat av: glad möu

Då får ni allt bli lite fetare så att jag faller mjukt :D!

Postat av: Malin (igen..)

På tal om genomblött Isabelle, så behöver man inte gå ut i snön utan skor för att ens strumpor ska bli genomblöta. Det räcker med att ställa ner foten i en glassbox.. ^^

2007-12-16 @ 22:12:07
Postat av: Moncan (igen..)

Malin. Du är KUNG!

2007-12-17 @ 10:24:11
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback