Fulbarn!

Varför kommenterar ni inte, fulbarn. Snart ska jag börja kommentera alla mina inlägg med falska namn så att jag verkar populär.

Lite engagemang, TACK!

Äh, kommentar-Hitler... Det här var inte så orginellt, vi gör såhär: SLUTA KOMMENTERA MINA INLÄGG! Nu går jag min egen väg. Wow. Jag är ju för cool. Och trött. Och nu inleder jag på tok för många meningar med det förbjudna "och". Och jag låtsas att jag inte bryr mig. Yääh. Jag är trött som en bäver. Jag ska sova inatt. Omväxling förnöjer, så att säga.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: PorrJulia

Jag läser men glömmer att kommentera (A)

2007-12-14 @ 17:51:07
Postat av: mow

Jag tycker om dig Julia. Mycket. Du behöver inte kommentera :) Puss!

Postat av: Em.

Jag säger samma sak med min blogg. Fast du monica, du är en trogen läsare och kommentator :') Jag och min blog gillar dig starkt! :D Pusse!

2007-12-16 @ 12:32:17
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback