Ja, jag lever än. (ta i trä)

Jag lever, och JULEN ÄR HÄR!!!

I lördags invigde jag, Hanna och Isabelle julen med en övernattning i Hannas garage som var fylld av pepparkakor, glögg, lussebullar, lussemuffins, julmust, klementiner och choklad. I långkalsonger och lånade strumpor (gudars, varför skriver jag det här?!) tittade vi sedan på älskade Love Actually, lyssnade på lite julskiva och vrålade med i califooorniaaaaaaaaaaaaaa och höll alla med om att Ben, han Kunde, han.
Jul blev det, men ännu mer jul blev det när man dagen efter hade en spelning på adventsgudstjänsten och sedan julkonsert på kvällen. Eller adventskonsert är det väl. Många jag tycker om kom och lyssnade, och det bästa av allt: jag fick en julklapp! Den otroligt söta lilla guldlockiga Klara kom och hängde en glittrande guldtrumpet runt min hals. Hon hade även en till Marit och ett glittervalthorn till "Lollo", men plötsligt hade hon kommit på att hon inte hade något till Martin! Då hade hon tagit SIN glittertrumpet från halsen och hängt den på Martin och sagt att det var en försenad födelsedagspresent. Gullunge! Det måste vara julen. För det är jul. Vi har nämligen spelat Disneytime, den ultimata julkänslans budbärare. MUMS!

image180


Jul på er!

Kommentarer
Postat av: Ämma

O.C är helt underbart! ^^

Postat av: möu

Aah, spec de tre första avsnitten vilket var preciiis vad vi såg ^^

2007-12-05 @ 17:23:18
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hahaha, jag fattar Ben, han Kunde han. Jag har stört mig på det sen första avsnittet!

2007-12-05 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback