Kalendern är min vän. Eller ovän.

Jag tror att jag är lite dum i huvudet...

  • Innebandy med tre träningar (den fjärde krockar med annat) och en match i veckan.
  • Gå Natur och försöka få höga betyg i alla ämnen (idiot).
  • Spela i 3-4 orkestrar/band om man räknar med gymnasiekurser jag läser.
  • Individuella lektioner i trumpet.
  • Sitta konstant med i fyra olika styrelser och ofta ytterligare någon inför specifika händelser.

Detta är vad jag försöker hinna med varje vecka. Sedan tillkommer förstås konserter, spelningar, prov, labrapporter och andra läxor också. Avslutningar och "fester". Lära mig spela bas, lära mig alla noter. Spela på kul, träffa kompisar, sitta vid datorn och även att slappa är ju saker man vill hinna med.
Det konstiga är att jag brukar hinna med det mesta, men ibland blir det bara för mycket. Jag är en människa som aldrig säger nej, men nu har jag tvingats börja göra detta. Det är nog ett steg i rätt riktning. Det värsta är att jag vill göra mer. Men det går inte. Jag hinner ju knappt sova...

Hur tänker jag där, vart tänkte jag klämma in tid för impulsinfall? Som det är nu är alla mina dagar utom 26/12 fram till den första januari inplanerade... Blä.

NU ska jag på ett möte! So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback