Lucia-bio.

Luciabio var värt. Jag och Mathilda hade en tom stol framför oss där vi kunde slänga upp lite fötter och liknande. Runt oss hade vi "kändisar" (en form av vänner) på alla sidor, så vi kunde chilla rejält. Tre filmer vart det, och jag kan säga att den sista - Bee Movie - inte var något för mig. Tråkig som att se en banan ruttna.
Mittenfilmen däremot tyckte jag var riktigt kul, den var superkonstig och underbar. Tror att Amanda skulle gilla den. Och den ska helt klart ses i garaget någon gång med Hanna och Isabelle.
Den första filmen som visades var en sådan som man glömmer inom en vecka, men den var väl helt okej.

Som sagt så var det värt. Man träffade massa roliga filurer, bla Marcus och min blott 22-årige tränare Magnus. Kul.

På busshållplatsen hemåt stötte jag på Erik med de fina gullefjunen. Han hade också varit på bio, men på Spegeln istället för Royal. Det var en perfekt avslutning på en perfekt natt (med undantag av Bee Movie då).

Bee happy!


image187


Ps, Julia, Andrea, Mathilda och Ronja gjorde natten jättevärd hela tiden från 24 till 06. Danke! Erikarna bidrog också en hel del, och Marcus likaså. DS med stort s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback