Sammanhängande och väl genomtänkt inlägg

Varför är jag så oansvarig?!
Jag avskyr att jag alltid ska missa alla bussar, tappa bort allting, glömma möten och så vidare. Att jag aldrig kan hålla det städat i mitt rum. Att jag måste ta upp mobilen fyra gånger innan jag faktiskt ser vad klockan är. Att jag inte kan svara på ett SMS inom en vecka. Att jag om och om igen glömmer att ringa upp människor.

Bla, bla, bla. Men tänk på barnen i Afrika? Varför då? Och varför hjälper det inte att "blåsa" när man gör illa sig? Varför funkar inte plåster på blåmärken? Jag tror fortfarande på sånt, förstår ni, sånt som man lurar i alla barn.
SJÄLVKLART fungerar plåster på blåmärken.
SJÄLVKLART försvinner smärtan om man blåser lite.

Så är det, och därmed bastu! Suomi!

Kommentarer
Postat av: Em.

Jag har faktiskt fått höra av min vårdlärare att det hjälper att blåsa på sår.. men då ska det bara skrapsår! När man blåser så lurar man något i kroppen på något sätt som jag inte kommer ihåg hur, men mindre ont gör det i alla fall! :D

Postat av: möunk

Näe?! Vad glad du gör mig nu! :D

2007-12-20 @ 22:01:48
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback