Sleeping tight

Ibland drömmer man.

Jag, Isabelle och någon mer, troligtvis Hanna, satt i Uppsala och skulle komma på något att göra. Då sa Isabelle att hon ville åka till "Ekokaféet" (kan projektet med "hållbar utveckling" ha påverkat mig?) i Stockholm för att fika. De hade tydligen något väldigt speciellt där. Så, eftersom Isabelle är boss, bestämde vi oss för att ta oss dit, men nu var frågan bara: hur?
Vi var väldigt snåla och ville absolut inte betala för att åka kommunalt dit. Då återstod bara två alternativ. Skulle vi gå eller skulle vi cykla? Isabelle verkade ganska inne på att gå ända till Stockholm. Kanske var det för att vi annars måste åka hem och hämta cyklarna... Jag däremot språkade för att cykling var rätt bra, det skulle ju bara ta 40 minuter (Öh? Ja, Monica, nu vet vi att vi inte ska lita på dina räknekunskaper när du sover). Jag fick min vilja igenom, så vi cyklade. Yey.
 
Drömmen var mycket längre, men jag tycker att det räcker så här. Om ni mot förmodan är intresserade av vad som hände sedan, så kan ni ju fråga mig vilka jag träffade på i en park samt vad som hände mig under min tid som übersnygg och superhemlig agent. Ja.


Andra-advents-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback