B'ley

Blä, blä, blä. Vädret är rusk och jag har fortfarande inte sommarlov helt och hållet. Mor och jag har ju under en veckas tid fixat och trixat med mitt rum, och nu när far har anslutit sig till teamet har vi en vecka kvar. Beluf åker till London imorgon, och Hanna är på Hönö, och tid till att åka till stan får jag inte med rummet.
Jag booorde spela trumpet inför lägret, sax-Martin har övat så att det hörs ända ut till lekparken. Det är bara det att det inte är lika kul att spela längre. Det känns som att jag inte har något att kämpa för, och varje gång jag inte använder öronproppar oroar jag mig för tjutet. Mja, mja. Ska gå ner och slå en liten trall på den i alla fall (ja, rimma går fortfarande) innan jag ringer Isabelle, för nu bör vi komma någonvart på Hannas present.

B'ley, som Jennifer sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback