Humorist, javisst

Jag må till synes ha övergivit bloggen stundom, men så är icke fallet! Faktum är att jag ofta resumerar dagen i huvudet som ett blogginlägg, det är bara det att jag inte får ner det på pränt. Faktum är att jag är sjukt mycket roligare i mitt huvud än utanför. Någon gång ibland är det så illa att jag skrattar åt ett skämt som aldrig har kommit ut. Detta hände en gång i tiden med mitt alla-barnen-skämt som jag vill kalla "Urban". Jag började fnissa bara jag tänkte på det. Oj vad jag är rolig. Eller var. Det är ett tag sedan jag kom på något riktigt kul nu. Men det kan bero på att jag inte har tänkt så mycket på sistone. Det där kom ut fel, vad jag menar är att jag inte haft någon lång filosofisk tankestund på sistone. Jag spar det till Finland, finns inte så mycket annat att göra där.

Kram alla tokbollar, och smajl till er andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback