Utmattad och urtvättad av duggregn

Puh, nu är man trött som rött ljus i korsningen. Hela dagen har varit en sån där konstigt utmattad dag, och inte blev det bättre av att jag och Beluf gick i MASSA affärer för att hitta den perfekta gula tröjan. Till slut orkade man knappt le, och då är det illa.

Jag har faktiskt väldigt få intressanta iaktagelser att dela med mig av idag. Därför tänkte jag att jag kan lägga in Eriks oanständiga historier som jag fick för nåt halvår sen. Avnjutes väl kylda:

Sonen sade till sin pappa:
- Jag har knullat med farmor i helgen.
- Va?
- Ja, men du knullar ju med min mamma...

Lille Pelle hade inga armar och försökte ta ner kakburken och ta en kaka, men det gick inte. Han frågade sin mamma om hjälp, men hon bad honom göra det själv.
- Men det går ju inte, gnällde Pelle.
- Inga armar, inga kakor.

Det var julafton och alla hade fått en massa paket utom lille Pelle, han frågade sina föräldrar varför, och de svarade:
- Men du har ju cancer!

Judeskämt är faktiskt inte roliga! Min morfar dog i ett koncentrationsläger... Han ramlade ner från vakttornet!


G' night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback