WOAH, 7h, 14 minuter till avfärd!

Ojoj. Nu ska jag till Göteborg om ca 7 ½ h. Kul. Jag bör sova nu tror jag, och kära kamrater, jag är inte anträffbar på tre veckor nu, såvida du inte är i Göteborg, Jönköping eller Finland samtidigt som mig. Det kommer nog bli rätt lite bloggande ett tag framöver nu också, men någon gång kanske jag kan hitta en ledig, uppkopplad dator. Typ en gång kanske, med tanke på att jag måste hitta ett bibliotek för sådan lyx.

Två tips:
1. Gå på födelsedagskalas, det bjuds allt möjligt trevligt.
2. Sov, du mår bra av det (talar inte av erfarenhet utan utifrån en hypotes jag har).

Må bra! (ps, om någon som jag borde känna ska till Gothia med sitt lag så kan jag agera mer eller mindre galen supporter..)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback