Chill on the grill

Grillfest, grillfest hela dan (melodi "bullfest")!
Nej men asså vaddå liksom. Jag ser det som att jag har lov nu, fast det är väl egentligen i övermorgon som är första lovdagen. Då börjar jag i och för sig jobba.
Jag vill ta studenten! Jag har alltid tänkt att "ååh, vad ska jag göra sen då?", att min ångest inför framtiden på något sätt ska uppväga att slita och släpa i skolan, bara för att man blir så härligt runtslussad. Sedan fick jag i fredags uppleva en liten del av hur det skulle vara att ta studenten, avslutningen, "flakandet", mottagningen och festandet. Det är en sorg att gå i ettan nu (ca 24 h till) kan jag säga er. 
Något mer som är sorgligt är att treorna i musikklassen slutar, det kommer bli rätt tomt utan dem. Något som då är lite bättre är att musikklasserna ska träffas och grilla ikväll, hoppas att så många som möjligt kommer. Hmm. Jag ska åka om en halvtimme, så nu får jag allt ta fram nåt att ta med och äta. 

Kraowhm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback