Du é min man! (sjunges)


By Emma:

Du är den man jag kan lita på

Du är den som alltid finns där för mig

när allt är skit och allt hopp är borta

Du hjälper mig med det där värsta

det jobbigaste

Med dig blir smutsen som bortblåst

Och det enda spår du lämnar kvar

är en doft så underbar

Vad skulle jag göra utan dig?

Du kommer alltid att vara mannen i mitt liv

Jag tackar dig, Mr Muscle.

(sjunges ej, om man inte jättegärna vill det... det är en dikt liksom)

image69


Detta är en en dikt om hur jag plötsligt har insett värdet av en tvättsvamp och lite redigt Mr Muscle!

Kommentarer
Postat av: Helenius

Jag får inte ihop texten med melodin

Postat av: Monkie

Haha, det är bara refrängen det gäller. Helen Sjöholm delux ^^

2007-06-15 @ 21:54:27
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback