En påse full med nyttigt, onyttigt och Isabelle

Trallala, idag åt jag jättemycket på grund av enorma tallrikar. Man tror att det är en rätt så normal portion man får i sig, men ack nej, Björkestenarna lurade i en massvis av delikat mat (rim!). Detta försvårade den allt för snabbt inpå kommande fysträningen. Vi kan säga att "håll" var ledordet för de 5 kilometrarna i spåret.

Hmm, en snabb återblick på min lediga helg:
Jag har inte städat.
Jag har tittat på Kullamannen mitt i natten med mamma.
Jag har ätit tacos.
Jag har (som tidigare nämnt) lunchat/middagat hos de trevliga Björkestenarna.
Jag har besvikit (måhända har Moncan uppfunnit ett nytt ord?) Jennifer.
Jag har cyklat med Isabelle till Björklinge och tillbaka för ett dopp i det blå. (Cykelturen resulterade i en oerhört ful solbränna...)
Jag har sprungit med Isabelle.
Jag har gått spåret med Isabelle (inte för att vi var för trötta för att springa, nej, utan för att ta ståndpunkt för dem som inte vill följa strömmen)
Jag har ätit godis med Isabelle.
Jag har tittat på pinsam film med Isabelle.
Jag har tittat på två avsnitt av OC med Isabelle.
Jag har ätit med Isabelle.
Jag har pratat i telefon med Isabelle.
Jag har gjort saker på Isabelles rum som var otippade, roliga och inte speciellt sexuella.
Jag har pratat oväntat mycket om öron med Isabelle.
Jag har nästan terroriserat ett tält på vår lilla fotbollsplan med Isabelle.
Jag har varit på träning med Isabelle.
Jag har prisat Mr Muscle och doften av Grumme för praktiskt taget alla jag har pratat med (Isabelle?).

Imorgon är det "frukostbuffé" på jobbet som gäller. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback