Fääärdig!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Nu är det slut med sommarjobb, inga fler tidiga mornar på ett tag, förhoppningsvis rätt lite städande kan vi ju hoppas. Nu ska jag göra om mitt rum istället, dock är det tveksamt hur det kommer gå. Jag har en liten, liten plan, men den är hemlig! Ni får se när det är klart...

Det är det klassiska gamla musiklägret nu, men jag får inte åka. Kul att det blir i Åmål just det året man har blivit för gammal. Verkligen hysteriskt roligt. Och ja, jag är sarkastisk. Jag fick ett MMS för några dagar sedan med två gamla lägerbovar som fortfarande får åka. Jag vill vara där! Jag och några till hade ju en plan om att åka till Åmål och stanna där några dagar hos Mathilda, men planerna blev ändrade på grund av... omständigheter. Det var planerat att vi skulle ha åkt ikväll. Jaja, jag skulle väl ändå inte ha orkat åka, nu är jag trött som en kokt sparris.

Jobbet har faktiskt varit rätt kul, även om det var tuffare i början än jag hade förväntat mig. Under dessa drygt två veckor har jag lärt mig att uppskatta Görans kök (husmanskost) mer än Java (indonesisk+kinesisk mat), riskerat mitt liv för att tvätta ett fönster, åkt gokart (idag), träffat Martin (idag), städat vid utsökta simmarkillar, lärt känna borren (porrkajan har blivit borrkajan), haft frukostmöten, besegrat Johan i fotbollsspel.


Hörni, nu får det vara bra, jag ska chilla med polers nu. Ska försöka logga in på MSN någon dag också, nu när jag får vara vaken. Yey.

Tjo sko!

(ps, kommer sakna mina jobbarkompisar lite)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha ett skönt sommarlov!!

Postat av: Erik

det är ju som i american pie

2007-07-25 @ 17:13:47
URL: http://havregrynet4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback