Ljust som på dagen vs ljust som på natten

Iiiihihi, villken natt!
Vi obildade slynglar i vår lilla trio håller på att bekanta oss med det så omtalade OC. Detta har vi gjort sedan vi fick låna den första boxen av den godhjärtade Samuel. Alltså i måndags eller så. Tyvärr gick vår utbildning inte snabbt nog, så vi tänkte jobba övertid, det vill säga nattskift. Alla godsaker vi hittade tog vi med oss hemifrån, och sedan var det en sen kväll med Luke som gällde. Tills han flyttade hemifrån efter att ha legat med Marissas mamma åtminstone.
Det låter fruktansvärt osocialt att sitta och titta på en TV-serie i många timmar, men på nåt sätt blev det inte det. För Ben, han kunde, han (som Isabelle så gärna påminde oss om).
Visste ni att det var årets längsta dag igår? Den var allt lite magisk. När vi kom ut ur garaget förvånades vi ständigt över hur FANTASTISKT ljust det var. Anledningen till att vi kom ut ur garaget över huvud taget berodde på överkonsumerning av te, men dessa små strapatser gjorde livet värt att leva. Till exempel fick vi överfalla en alldeles egen brevärerska. Jag tror att hon blev glad att se oss, för då fick hon känna sig vacker som den tidiga dag som nu har övergått i eftermiddag. Det berodde på att jag var olagligt ful i min mössa, och Isabelle hade något på benen som vi inte ens kunde namnge. Det var nåt rött och blått och kort och så iallafall. Hanna gömde sig av ren välvilja bakom ett hörn, för hon var den av oss som såg bäst ut. Snygging där!
 
Nämen asså vaddå lixom. Jag måste offra mig på en bit marängtårta nu. Ha en trevlig midsommar, det planerar jag att fortsätta ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback