Surr, surr, surr

Min eftermiddag blev väldigt förvirrad. Jag tycker mer om när den är sansad, för när den är förvirrad blir jag en yrkaja. Det blev många klurigheter, föräldrar som ringde, en Monca som ringde fel, människor att umgås med på bussen samt ett väldigt oväntat samtal. Mr Magnus var uppringaren, och med bussbrus och öronsus och förvirring i hela det av sömnbrist lidande huvudet blir samtal lätt udda. Om han fick tag på Mr P så var väl det åtminstone bra.

Nu vill jag ha skolavslutning. Inte för att jag så mycket vill att skolan ska sluta, den är rätt chill så här sista veckan, men jag är inte så taggad på att träna musikaliskt inför den längre. Jag vill träffa människorna också. Jag tycker nämligen att de är trevliga.

Skrapankampen, here we come. Katte behöver inte ens nämnas, så klen är deras chans!
"Hellre död än gul och röd!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback