Vajjert, en kaviartaxi x2

Vad ni är vackra, kära lagmedlemmar! Springandes, flåsandes och leendes (!) har vi klarat av ännu ett pass som kommer ge mig svåra smärtor i lår och vader imorgon. Vi är ju bara för bra!
Ett moment under träningen var att springa en nätt sträcka sammanlagt fyra gånger. Detta innebar att vi hade två "stationer" som vi sprang mellan, och på en av dem satt ett stackars par och hade romantiskt middag. De hade dukat upp med vin och vinglas i kvällssolen och såg väldigt... ja, romantiska ut helt enkelt. Då kommer ett lag flåsandes med svettiga (ja, här svettas vi faktiskt till skillnad från Ellies balettlektioner) och rödrosiga tjejer som börjar häva ur sig saker som "ååh, jag spyr" och "det kommer bara slem". Kommer detta etsa sig fast som ett fint minne för dem månntro?
Något som dock inte var som det skulle var att Isabelle för kanske första gången inte var där. Men ha förtröstan, hon är inte borta för alltid, det var bara så att hon var tvungen att offra sig för att gå på avslutningsbal. Hon och Jenny var fina som snus, och dessutom luktade de gott som... mig! Detta tar jag fullt åt mig äran för, då jag lånade ut mina favoritparfymer till två favoritflickor. Belli hade dessutom äran att bli så smått sminkad av undertecknad, och hon hade en oerhört fin frisyr uppsatt av Hanna den Galafriserande (Galagalna). Jennys mamma var också sjukt duktig på det där med hår, något som min familj aldrig har varit. Se bara på mig...
Här kommer en liiiten glimt av de sköna möerna.

 söta flickor som tröttnat aningens aningen på mödrarnas fotograferande
 en ensam Beluf med en stolt fader i grunden bakom (bakgrunden helt enkelt)
 moncan wannabe trio with the duo
 gullig Hanna som måhända har sin framtid utstakad inom frisörsbranchen?
 glada flickor trots mödrars pjosk
 farlig Jenny med vackra mörka ögon
 en ska bort... snabbt ihopknåpad bildlek för er som orkar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback