What's up is:

Hoho.
Igår fick jag, Jennifer och Martin träffa på bla. rövar-Bella, Kalle Anka och en norrman som var brandman. Jag tror att han kallades för Morris, och så påminde han om Rickard Wolff (utseendemässigt). Tack Maria, för den möjligheten, och grattis till de hittills 20 fyllda åren! 
Just nu är jag rätt avdomnad, för (ovanligt nog) väckte Beluf mig med ett talafonsamtal imorse, och sedan dess blev Monica sig inte lik. Om man skulle ta och gå och lägga sig nu igen? Alla prov och läxor är slut, åtminstone nästan, och jag tror redan att jag har sommarlov. Jag har till och med slutat hålla reda på vad det är för dag (fast jag råkar faktiskt veta att det är lördag). Summertime, here I come!
Oj. Jag kan tydligen inte stava till tetefonsamtal. Tävling utlyses, Finn Ett Fel, den som först hittar det kan vänta sig att få inkassera något. Kanske "endast" en kram, kanske en piggelin - vem vet?

Jag är faktiskt lite trött på att blogga. Det beror inte på att jag har skrivkramp eller så, nä, det kommer sig av att bloggar är så himla inne just nu. Det är så mycket tjat om bloggning i media att jag blir trött som ett dammoln. Varför måste de göra så stor grej av det? Ständigt dessa modebloggar. Jag skiter fullkomligt i vad de tycker är "inne" eller "ute". För mig är det ändå inte utseendet så mycket, utan mer känslan i plaggen som spelar roll. Jag väljer att inte utveckla det där mer än så, nu vet jag vad jag menar, och det finns risk att jag glömmer det om jag trasslar in mig mer. Hur som helst tröttnar jag på allt massmedialt prat (wiee, rim!) om bloggar, för det tar bort det personliga med bloggen. Den stora tävlingen i antal läsare. Tur att jag inte behöver riskera att bli indragen där, så att säga. Uff. Nu får det vara bra.

Idag tänker jag på många med mycket kärlek av någon anledning. Du kan vara en av dem! Dock inte om du är journalist som fokuserar på bloggar!
Pöhws

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan var inte morgon, unga dam. Den var elva.

2007-06-02 @ 17:59:47
Postat av: PorrJulia

hahha, ÄR JAG EN VA DE SOM FÅR KÄRLEK? :D
jag hittade felet btw ;)

2007-06-02 @ 18:15:44
Postat av: PorrJulia

hahha, ÄR JAG EN VA DE SOM FÅR KÄRLEK? :D
jag hittade felet btw ;)

2007-06-02 @ 18:15:44
Postat av: Monique

Julia, du var en av dem som fick kärlek! :D men jag kan inte ge dig priset om du inte säger VAD felet var ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback