Det här är ingen dikt.

Idag vaknade jag och såg en ful människa stirra tillbaka
Idag satt jag på bussen och var outhärdligt asocial
Idag mådde jag illa
Idag fick jag inte åka buss med Jennifer
Idag var Äjkäj inte på spanskan
Idag hade jag ont i foten
Idag gick jag till skolsköterskan som bara yrade
Idag ville jag inte umgås med mig
Idag var jag grå och beige med inslag av sjukhusgrönt
Idag fick jag inte vara med och spela fotboll
Idag fick jag inte träna
Idag hade jag en mildrande dimma i psyket
Idag kunde jag lika gärna varit någon annan stans
Idag känner jag för att deppa. Lite.

Idag var bara mitten fin.

Imorgon får bli bättre.



Och nej, jag försöker inte vara "emo", känner du mig inte bättre än så kanske du borde ta dig tid att göra det. Jag kommer igen imorgon när jag har knarkat lite Du hade tid och annan terapi i form av estetik.

Sköt er.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Idag fick du en stor kram av mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback