En fråga - många svar

Idag har varit en ovanligt trevlig dag faktiskt.
Jag vet inte riktigt vad det beror på, det kunde ju vara en följd av att Mathilda var ovanligt kramsjuk. Eller på de, som alltid filosofiska, samtal jag har haft med Sofie. Eller på att solen sken. Kanske toppades mitt humör av att vi fick hamburgare till mat, och att Husman och Martin stod efter mig i kön. Jag kan också tänka mig att det berodde på att Jennifer var i skolan igen, jag har en alldeles nyritad Igelkott på armen som bevis.
På median ska vi ju komma ihåg att vi som extra bonus fick se hunken (eeh) Schwarzenegger i Terminator 1. Det var riktigt fasta skinkor måste jag säga! Mattelektionen var ju riktigt spännande den med om man bortser från genomgången. Många charmtroll har också hållit sig i närheten förutom klassen, bla Emma, Frida, Josse, Karin och Hanna. Men kan mitt soliga humör bero på endast detta? ... Annars kan ju den gröna tomten med ett headset hjälpa till lite. Eller att jag äntligen fick träna igen. Eller att jag och Isabelle fulade oss på den jobbiga men härliga träningen? Det kan ha att göra med att en promenad spenderades med Amanda. Möjligen är orsaken den kopp med grönt te jag strax ska dricka?

Nä. Tyvärr. Allt beror på att jag drack en stor kopp kaffe ur min gröna fina mugg imorse. Vad deprimerande. Kan det vara så illa?
Nä, det är nog som en sak Filip en gång filosoferade fram om färgen vit: det är som med salt, det framhäver de andra smakerna (händelserna i mitt fall). Mitt kaffe är mitt salt!

Allt salt är ballt!

Kommentarer
Postat av: Charmtroll

Bra att du är glader (: När man har en sådan dag som du haft, då kan man inte annat än vara glad. En annan sak man blir glad av är när man stöter på (träffar) dig nere i källaren. Misstolkning kan ske, men inte om man inte vill. tss.. ;)

2007-03-30 @ 18:15:24
Postat av: Erik

men det var väl ändå jag. han menade mer att salt ska finnas i en gryta.

Postat av: Moncan McKlant

Jaha, jag trodde att han hade kommit på det men att ni andra hade finslipat det. Så. Alla som läser detta: DET VAR ERIK SOM KOM PÅ SALTANEKDOTEN!^^

2007-04-02 @ 22:34:18
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback