Fa-an

Fa-an.

Dagen slutade rätt ruttet om jag får säga det själv. Fa-an. Just nu känns allt bara skit, och det har ingenting med morgondagens prov att göra. Imorgon börjar mitt "nya liv" utan en beståndsdel jag har kommit att vänja mig vid. Ingen större skillnad mot den senaste tiden, men jag ogillar även de minsta av förändringar, så detta är lite jobbigt.
Ingen behöver trösta mig eller något sådant, man kan bara försöka att tycka lite extra mycket om mig så att min mätare för inkommande kärlek står på topp. Min mätare för utgående kommer dock inte kunna gå högre än 99,9%, men det är ju inte fy skam det heller.

Jag hatar murar.

Kommentarer
Postat av: MartinTheDrummer

Jag muntrar upp dig på orkestern, gullet :)

Postat av: amanda

Jag tycker alltid om dig extra mycket:).

2007-03-07 @ 16:30:31
Postat av: moncie

Ni är rara, ni :)

2007-03-08 @ 00:06:54
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: E

Och jag här. jag tycker med om dig, mycket. skruvis ^^

2007-03-08 @ 18:10:56
URL: http://litenstoremma.blogg.se
Postat av: fios

Egentligen behöver jag inte ens skriva att jag tycker om dej,för det vet du att jag gör monika, jätte mycket!<3<3

2007-03-09 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback