Jag-har-inte-fantasi-nog-att-hitta-på-en-rubrik-så-jag-kallar-inlägget-för-Måndag

Ju-hu.

Idag hann jag oväntat nog med bussen! Jag måste antingen ha sett otroligt sorglig eller charmig ut, för busschauffören stannade efter att ha kört kanske 5-10 m. Vi hoppas på det senare. Dock skedde sedan två saker som talar mot varandra men för varsitt av ovanstående alternativ:
1. Martin gick förbi mig och satte sig längst bak på bussen.
2. Erik dissade den gamle barndomsvännen Martin för att sitta med mig.

Moncan: Alltid är det någon som klagar på mig... Nee jag är ful.
Gandalf: Jaa, du är det faktiskt.
(Se Sagan om Saftkalaset på youtube.com)

Hur som helst, dagens prestation stod Jennifer för. Hon sa så sent som igår att hon skulle cykla de många kilometrarna till skolan, och visst gjorde hon det. Strax innan hon kom in i klassrummet disskuterade jag och Mathilda hurvida hon hade genomfört planerna och hur hon skulle bete sig om hon verkligen hade cyklat. Vi kan säga att 90% stämde. En avhoppad kedja och regnblöt flicka kunde bland annat förutses.


Jag i samrådan med några andra damer i klassen har kommit fram till att denna blogg skulle kunna ha en återkommande punkt:
Dagens Per.

Ni kommer faktiskt få se smakprov på den redan idag om ni så önskar. Dessutom kommer framtiden säkerligen innehålla "veckans Jonas", men den är liiite mer osäker. Inte framtiden alltså, utan Jonas. Han låter faktiskt rätt osäker på det mesta om jag ska vara ärlig.

Må bra!


Kommentarer
Postat av: Amandius

Vad det gäller ditt morgonutseende tror vi självklart på det charmiga utssendet. Vad det gäller den nya kategorin kan jag inte annat en hurra:).

2007-03-20 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback