Kontaktannons

Det ÄR vår nu!

Kontaktannons för kvällen
Jag är en pigg och glad tjej som har ovanligt mycket spring i benen. Därför söker jag Dig, en trevlig person som har lust att motionera med mig ikväll. Helst av allt vill jag jogga en liten runda, men en promenix är ju inte heller helt fel. Är Du intresserad? Ring mig på mobilen eller till mitt hemnr!

Kontaktannons för 17/3
Jag är en fjällsaknande tjej som försöker hålla kvar vintern in i det sista. Den 17/3 ska jag antagligen åka iväg till Romme för att åka skidor samt snowboard, men vill Du möjligtvis åka med så skulle det ju bli ack så mycket trevligare. Intresserad? Släng iväg ett SMS då!


Det ÄR faktiskt bra att det är vår.

Kommentarer
Postat av: moe

Hej, jag ville bara rekommendera det här sättet att ta kontakt med folk, det funkar faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback