Melodifestivalen = Bluff?

Kompisar, jag kom på en sak.

Jo. Så här är det (för det har mamma sagt):
Angående Melodifestivalen och deras "kvalitet" på bidrag - kommitén som väljer ut "de bästa" bidragen väljer inte ut de bästa bidragen. De vill nämligen inte att Sverige ska vinna den stora Melodifestivalen! Nu blev ni allt bra chockade, va? Så här ligger det till: vinner Sveriges bidrag måste vi hålla i Eurovision Song Contest nästa år. Det vill man inte, kostnaden för ett sådant evenemang är inte liten (till och med SAM: are borde förstå detta). Visst, PR för Sverige, men fortfarande, tjänar man verkligen mer än man förlorar? Jag vet inte och jag bryr mig inte. Det här är i alla fall min och mors teori, sen får den hålla eller falla i bitar små, jag står fast vid den som en röd gris!

                            image15

Run Forrest, run.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback