Mobil saknad

Nu är jag inte glad.

Min mobil är totalt försvunnen, och jag vet inte om det är jag själv som har råkat tappa den, eller om det är någon som har stulit den ur min väska. Vad ska jag göra nu om jag inte får tag på den igen? Mitt simkort finns ju i mobilen med bland annat ett SMS från 8: an. Det stod bara "Var det du som tog min macka" i det, men jag vill ändå ha tillbaka det. Det och min mobil. Nu håller mamma på att spärra kortet. Shit. Jag som var på så himla bra humör innan. Nu är det i botten kan tilläggas.

Snälla, om det är någon som vet något om min mobil så kan ni väl meddela mig? Min största förhoppning är dock att jag ska kunna kvittera ut den i receptionen i skolan imorgon. Blä.

=(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om det är någon som stulit den slår jag denne om denne syns till. Man tjyvar inte någons mobil! Förövrigt fanns på mobilen ett sms från mig till dig angående en promenad. FInns tid idag för diga?

2007-03-27 @ 18:22:09
Postat av: Moncan McKlant

Jag skulle ringa dig igår, det var så jag märkte att mobilen var borta. Idag har jag inte riktigt haft tid, och det samma gäller imorgon, onsdag, men på tors kanske? Pussad

Postat av: Voldemorta

Torsdag is fine with me:D. Püssel.

2007-03-28 @ 15:33:50
URL: http://amandaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback