Att glädja sig själv med andras hjälp

Blä, blä, blä.
Idag var en sån där dag när man inte automatiskt hålls positiv, utan får göra mycket av jobbet själv genom att tagga. Just nu är jag rätt otaggad, så jag ska väl sova lite inför morgondagens nationella (mitt utal = skumt, jag vet, Mathilda) prov i matte B. Men först vill jag ha massa kramar, för jag känner att det är vad som skulle få mig allra gladast nu. Massa stabila, riktiga kramar. Av vem som helst egentligen. Fick en och annan på orkesterrepet, tack för dem, men några till skadar ju aldrig.

Ps, jag är fortfarande positiv, bara lite mer negativ än jag borde.

KRAAAAAAAAAAM!!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag är massa krambar ^^

Postat av: Mü

och massvis med gullig <3

2007-05-10 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback