Belli trulowe

Min nye tränare kan tänkas vara en lögnare. Han lovade oss alla som hade varit med på de två föregående träningarna att träningsverk imorgon skulle vara uteslutet. Detta var efter att han hade dublerat antalet upphopp, utfallssteg (borsov, hört att man får stor rumpa av den övningen?) samt tåhävningar. Jag ser detta som ett prov på hans trovärdighet. Jag menar, man kommer ofta till en punkt i livet när tränaren säger "det där dör du inte av". Då kan det vara bra att veta om man ska ta honom på orden eller helt enkelt kuta allt vad man har åt motsatt håll. Så vi får se imorgon...
Igår spenderade jag mer eller mindre 15 timmar med Isabelle, och det är något jag vill rekommendera er alla. En tös med mycket ös, och det är fantastiskt att det finns en tjej som faktiskt förstår vad jag pratar om den mesta delen av tiden. Men hon rimmar inte. Fast vad gör väl det? Kul hade vi ändå tillsammans med många olika figurer, bland andra L-bo:s tuffingar som är några av de coolaste vi mött. De är så häftiga att de kan stå och hänga på Dragarbrunn vid Livets Ords kaffebord. Det fanns till och med kakor.

Näj, nu är det natt. Sköt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback