Filosofiska tankar framåt nattetid

Jag har två saker jag vill ta upp ikväll:
1. Varför tror folk att jag har koll på saker?
Förr hade jag alltid Hanna som back up, men nu får jag klara mig själv. Det vill säga, jag frågar någon som Sofie. Dessutom är jag typ sämst i världen på att passa tider, fråga bara Julia hur många gånger jag missat bussen till henne. Eller fråga Beluf varför hon har börjat ljuga för mig om vilken tid jag ska komma till henne om man ska åka iväg någonstans. Det obehagliga är dock att jag börjar bli mer och mer ordentlig (så länge man inte syftar på rummet) sedan jag började på gymnasiet. Snart är jag som min gamla hemkunskapslärare Malin, hon som inte lät oss sitta i fönstergluggen och käka okokt spaghetti. Hualigen!
2. Är man ute efter en "deja vú"-känsla, så är melodifestivalen något för dig.
Jag satt och åt min middag bestående av lax och potatis framför TV:n medan mor och far vägrade byta från melodifestivalen ("jag vill bara se iiisland först, mjä mjä mjä") till Bond, James Bond. Därmed hörde jag ett och annat bidrag, och om varje, praktiskt taget om varje, kunde man säga "den har man ju aldrig hört förut" (ironisk tuch, jaa Olga, jaa). Jag hörde bland annat den Andorrianska motsvarigheten till Blink 182. Sedan kom G-sons Norska bidrag med den kreativa frasen "I want to dance the night away" samt ett crazy ögonblick då de drog till med "bailar conmigo" eller något annat lika fränt. Vajjert, en kaviartaxi, som Hugo skulle ha sagt. Jag säger däremot deja vú!

Nu ska jag duscha av mig kvällens träningspass och nanna lite kudde. Mys i magen på er alla!

Kommentarer
Postat av: äjkäj

HÖRRU! hett tips här!
http://gaybar.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTQ5NDcyNjIyJnQ9MTE3ODgzNDQwMSZjdXJyaW1nPTA=

2007-05-11 @ 20:40:37
Postat av: äjkäj

om länken inte funkar så kolla på dag 11 i maj på min bilddagbok!!

2007-05-11 @ 20:41:37
Postat av: monki

Vi är snygga som bävrar ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback