HOS ÄJKÄJ OCH CHILLAR

Ak skriver och bloggar som aldrig förr, men nu ska nog lilla moncis få ta över. Hej hej!
Hej hej världen! Att det ska till en annan blogg för att äjkibäjki ska orka skriva en rad. Nej men asså likom, det är typ mat. Men här ligger vi och är positiva och hungriga. Vet ni. Jag hade sovmorgon till nio idag. Det gjorde mig glad som en falukorv. Detta leder oss osökt in på att det är dags att belöna Ak:s mor med ett besök för att äta lite falukorv bland annat. Och "annat" är potatis med brokoligratäng.

Tjo sko!

(så här skrevs det vid kanske halv 8, men sedan råkade jag stänga ner sidan, fast inlägget sparades "turligt nog" utan att publiceras. Så jag publicerar det nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback