Sköna, gröna Skrapan

Jag är trööööött nu. Knappt någon sömn och skol-DM i innebandy med otränad kropp får en att vilja sova. Fast det var ändå mycket roligare än jag hade föreställt mig, laget var ju rätt trevligt så att säga. Dessutom fick jag äran att bli bestulen på en klubba av ingen mindre än Johannes Gustafsson (jag skiter i om du inte vet vem han är) själv. Fast den var ju inte stulen, utan bara lite borttappad i några timmar. Jag menar, hur skulle det se ut om en coach snodde sina spelares utrustning. Dåligt. Helmer snodde inte heller något. Det där skrev jag bara för att jag ville få skriva det oerhört trevliga namnet Helmer. Nu gjorde jag det igen. Helmer, Helmer, Helmer. Nä, seriöst, nu orkar jag inte förstå vad jag skriver, texten har blivit till tecken såå...

Nu ska jag gå och hämta min tröja som ligger gömd i skogen. Förhoppningsvis inte hittad alltså.

Zzzz

Kommentarer
Postat av: Jockemon

HA! Vem är bäst i världen på att gissa bloggsidor?

2007-05-09 @ 09:15:31
Postat av: Monique

Är det minröjar-Jocke? :D Då är du rätt bra... jag menar, rätt kreativt namn jag har...

Postat av: Jocke

Så om det inte är den beryktade, berömde och erkänt fantastiske "Minjägar-Jocke", är det inte bra då?
kreativt? ovanligt att en monika kallas för moncan... ba skoja, men de va så ja hittade dej.
ioförsig inte heeeelt på måfå, du hade ju sagt att du hade en blogg. har för övrigt varit å träffat elfberg d.ä.
och dessutom sett d.y.
ha de bra, kram! (och smash)

2007-05-10 @ 00:28:39
Postat av: Monicka

Nej det är fullkomligt uselt om det inte är den oförglömlige "Super-Jocke"... Wow förresten, att se en äkta Elfberg d.y. är verkligen något sensationellt. Har aldrig hänt mig... (se dagens Per)
*manlig box på armen*

2007-05-10 @ 23:30:46
Postat av: Anonym

vad har du för msn?

2007-05-11 @ 00:26:26
Postat av: Anonym

ser att du just varit igång å pinnat. min är s_jocke@hotmail

2007-05-11 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback