Jobbigt...

Det är verkligen roligt att ha lov. Just nu är jag ful som stryk, och det är roligt.

Igår var en lite pinsam dag. Jag skulle träffa min kära Johanna för första gången på flera månader, och inom en halvtimme behövde jag hitta en present åt henne. Jag fick en plan, och den gjorde att jag styrde stegen mot...Lustgården (en affär med åldersgräns på femton år). Jag var sjukt stressad eftersom tiden rann ifrån mig, så när jag väl kom innanför dörren var jag mitt jätteyra jag och började virra omkring i min jakt på penispasta. Då hör jag en road röst: Moncan, är du här?
Då står Gustaf (ja, nu får han också skämmas) i klassen framför mig med sina polare. "Vet du vad penispastan kostar" yrar jag fram... Ja, gudars skymning att man aldrig kan komma på något lite fyndigt. Det lät ju som att jag var ute efter något bra mycket porrigare än lite makaroner, och drog till med penispastan som en nödlögn. Alltså... inte för att Gustaf kan ha trott att jag ljög, jag är ju ändå världens ärligaste och kyskaste människa liksom.

image163


Pasta till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback