Love is a dream

Imorse drömde jag på min sovmorgon. Jag drömde massor. Det var sommar, jag gick hem från en avlägsen busshållplats, och då kastade någon ett fotbollsstort ljusgrönt äpple i huvudet på mig vid ett speciellt träd. Detta upprepades två dagar, och den fjärde gången jag gick under trädet så kände jag att någon tog tag om mitt hår eller min mössa. Jag vände mig om, och där hängde en pojke på en gren. Jag tänkte fortsätta, men istället vände jag tillbaka och frågade snällt varför han hade kastat äpplen på mig. Då bjöd han mig på kalas.
Det var ett roligt kalas, det var många jag kände där, och så fanns det bullar och kakor och tårta och saft. Då började jag prata med en av dem jag kände, och plötsligt höll vi på att bli lite kära. Vi var verkligen jättesöta, och jag kände mig nog ganska kär.
Det var väldigt mysigt, så jag ska nog ta mig i kragen och bli lite kär igen även utanför drömvärlden! Watch out for the Monc!


Flört, flört!

image171

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

haha jaasi...nog är de härligt med drömmar. :P Speciellt om de tar en till sommaren=)

Postat av: moncan

Haha, aah och kärleken, icke att förglömma!

2007-11-12 @ 23:29:11
URL: http://moncan.blogg.se
Postat av: Em

Kärlek är underbart!

2007-11-13 @ 22:20:41
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback