Mitt rum är SJUKT snyggt

Hopp tjallala, nu är mitt rum så SJUKT snyggt. Jag måste lägga upp en bild åt er, ska bara städa först. Bered er på en lång väntan med andra ord. Men det är sjukt snyggt. Speciellt nu när alla lampor har kommit upp, så förutom min kristallkrona (ja, det låter pretantiöst och antimoncigt, men den är grym!) har vi nu fått upp ytterligare tre, samt en på gång. En ny hylla också. Här går det undan, vi kanske kan bli klara till jul så har vi bara gjort om mitt rum i ett halvår.. hehe, skoja bara, inte en chans att det kommer gå så snabbt. Tänk på alla tavlorna också. Det kommer kräva lång mental styrkeinsamling för att skada väggen jag så ömsint har målat. ÅH va jag älskar mitt rum! Det är så SJUKT snyggt. Jag lider verkligen med er som inte får se det. Gudars skymning vad jag ska dricka te där inne. WOHO! Jag får ha inflyttningsfest snart, aay. Heh, nä, glöm det. Då skulle jag ju behöva städa först. Men det är SJUKT snyggt. Mmmmmmmm.


Damp, damp, damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback