OIIIH!

Var humöret lågt sist så är det på topp nu! Riverdance river tag i min själ och tar med den på en fartylld dans i kvällsstunden, dessutom vet hela kroppen (inklusive trumpetmusklerna) att den har tränat och tagit ut sig idag, och det gör oss båda, ja alla tre, lyckliga!
 
Enda molnet på himlen ikväll är att Jennifer - den lilla tönten - är på väg till Malmö. Hoppas hennes 9 timmar långa resa blir trist. Det vore rätt åt henne som lämnar mig att rita på händerna och åka vår buss alldeles ensam.

Något kul? Imorgon blir det innebandyturnering på Skrapan, och N2b ska självklart vinna den. Sedan bär det av till Katte för första musikalrepet. SPÄNNANDE! Ensam på trumpet verkade min ställning vara, läskigt? Inte så farligt, lite trist bara. Fast jag lär ju få alla de roligaste stämmorna på det här viset, tihi.


PUSS på er alla!

Kommentarer
Postat av: Em

Weei, jag fick en puss av Monica! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback