Rudiie ger sig in i bloggadets egocentriska värld. WOHO!

JAAA! Jag blir så glad när någon av mina kompisar skaffar blogg, för då kan man alltid komma åt en liten bit av dem när man än behöver det. Och nu, go vänner, nu har Mathilda "rudiie" Axelsson skaffat ett eget litet ego-krypin! Vill man läsa om denna rödhåriga skönhet med bred (inte dålig) humor så är det bara att klicka på mathildaaxelsson.blogg.se. Det var dagens nyhet.

Om någon är intresserad så har min jättesnuva gått över efter ca en och en halv veckas snorande. För tillfället har Norrland ett speciellt kalhygge på några tunnland eftersom dess träd har gått åt till snytpapper åt mig. Men, ingen fara gott folk, jag funderar på att plantera nya plantor där i år eftersom man tydligen ska tjäna härliga cash på detta. 35 öre/planta? Jaja. Undrar om man blir smalare av att förlora massa snor? Kletigt, klibbigt snor. För jag har nog tappat ett antal kilon i så fall. Snor, snor, snoooor. Smaskens!

Nu är det säng. Någon gång ska jag skriva något jätteviktigt, men det blir inte denna gång.



Det var en gång och den ledde till Moncan som väntade på en kram!

image179
Snorus kråkus, snorkråkan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahahah du är för skön moncan. kolla in min blogg så får du se en litet hylling :D

2007-11-30 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback