Dina färger var blå.

Idag räknade jag mina blåmärken på benen från helgens strapatser. Det blev olika många varje gång jag räknade dem, men runt 20 var det iallafall. Ca tre (pyttesmå) skrubbsår också. Just det, en skoskav också.
Jag är klart nöjd!

Något som tyvärr trubbar lyckan lite är att jag imorgon kommer ha ett fysikprov som jag är sjukt oförberedd på. Jag befarar att jag kommer få mitt sämsta resultat någonsin, jag känner verkligen att jag har noll koll på vad jag gör jämfört med vad jag borde ha. Bajs. Jaja, man ska inte ge upp för tidigt, en gång hade jag glömt att det var spanskaprov och hade med andra ord inte övat alls. Jag pluggade lite en rast, och sedan slutade det med att jag fick bara två fel och MVG. Ödet är bra lurigt. Tror dock inte att ödet är på min sida nu.

Krax på er!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hon vet, snart blir färgerna gröna och gula. Fast de heter fortfarande blåmärken.

Postat av: Mü

Mmm, fett konstigt. Sät du var i matsalen idag ^^

2007-10-17 @ 23:23:32
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback