Herr Frisk vill inte vara min vän

Inspirerat av Emma:

För att idag är jag sjuk.
För att idag säger varje liten nerv, varenda liten cell, varenda liten tå, ja, hela kroppen att nej, du är inte frisk Monica.
Men var är symptomen?
Inte får hjärnan plats i huvudet längre heller, den bara trycker och håller på.
Herr Frisk vill inte vara min vän.
För att jag som just blev frisk från sjukan på musiklägret.
För att nu blir jag sjuk igen till skateandet.
Herr Frisk, jag är inte så otrevlig som jag kanske verkar.
Snälla bli min vän, Herr Frisk!


Martin är min ängel. En ängel som lånar ut 2000 kronors skateboard och ? kronors hjälm och är snäll trots porriga morgonrockar. Moncan träffade Monica också hos honom, och dra på trissor om inte även hon var sjuk. Sjukt.

Smittopuss!

Kommentarer
Postat av: Emmi

jag hoppas han vill vara din vän, för du är snäll och helt underbar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback