Mjuff beskriver känslorna.

Jag har precis hindrat mig själv från att skriva ett underbart omoget inlägg om en lärare som jag för tillfället inte tål någonstans. Jag lät dock bli, man vet aldrig vem som kan komma att läsa den här bloggen...

Ikväll existerade inte världens vackraste plats. Allt pga en blinkande gatlykta. Stackarn.

Hösten är en årstid som jag inte brukar tycka om, den ger mig ångest eftersom jag vet att den leder till min årliga "vinterdepression". Jag borde bo på antarktis på vintrarna, ljusterapi deluxe med all vit snööö... Men hallå, håll dig till saken Monica! Det jag ville säga var att det har varit en sjukt fin höstdag idag, jag vill bara ha massa mer av sådana här dagar med buskar fyllda av solsken.

Idag var Mathilda underbart söt. Jag vill bara att alla ska veta det. Helt underbar. Klara var också fin. Och Gurrasnurras vaxhår var inte så tokigt det heller. Nu får det vara nog med komplimanger...

Klapp på magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback