Mycket bättre dag!

JAG SKA PÅ SKATEKURS!!!
Ända sedan jag var pytteliten har jag varit fashinerad av skateboards och tyckt att de verkar vara en nice grej. Nu har jag alltså, tack vare Klara, fått chansen att under tre dagar lära mig skatea (mer eller mindre i alla fall) för ynkliga 250 kr. I dessa slantar ingår även mat, sovplats, Stockholmsresa samt en T-shirt. Härligt eller vad?
Klara är bäst, ingen protest, och jag ser fram emot detta hur mycket som helst. Blåmärken, visst, men de kan ju också ha sin charm.

Dagens gympalektion bestod av ett Cooper-test. Jag och Matilda var stabila, hon kom in på 10 min 18 s medan jag kom in två sekunder senare. Mycket bra kondition visar detta på. Man tackar, man tackar, sommarens konditionsträningar har visst gjort sitt!

Nu ska jag fortsätta med kemin inför provet imorgon!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback