Tråden är nu tappad

Jag är så sjukt lycklig över att det är lov. Jag ska FÖRSÖKA ta det lugnt, även om det aldrig brukar bli så. Det är rätt mycket inbokat, men inget som jag kan säga att jag absolut inte ser fram emot.

Jag har så många tankar nuförtiden. Jag gillar inte att tänka för mycket. Det slutar aldrig bra. Det börjar bara bra, men sen slutar det på något sätt alltid lite tragiskt.  

Jag är relativt stabil, men ibland behövs det praktiskt ingenting för att förändra mitt humör totalt. Ofta blir jag ju alldeles lycklig av löjliga saker som tex en jättedålig ordvits eller ett riktigt leende. Tyvärr kommer ibland även det omvända, det som medför en väldigt låg Moncan. Anledningen? Oftast något riktigt dumt och jättefånigt.

Öhm. jag har tappat tråden nu. Jag började på det här inlägget för några timmar sedan, och nu har hjärnan kleggat ihop totalt. Fast det är ju i och för sig bra, för då kan jag inte tänka "för långt", nu tänker jag inte alls. Tihi.

Kram och godnatt, och puss på alla fina människor som jag har träffat/pratat med idag. Ni är så goa!

Kommentarer
Postat av: Ämma

Monica, ska vi starta klubben "Vi-som-tänker-för-mycket"? Man skulle kanske kunna lägga in något med 'skruvad' i namnet också? :D

2007-10-27 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback