Två sidor av samma mynt med Moncan

Jag måste bara säga att jag är jättemotsägelsefull. I förrförra inlägget, "tråden är nu tappad", skrev jag att jag är totalt fullbokad, och i inlägger efter skrev jag att det inte hade hänt något alls och att det gjorde mig rastlös. Hu vilken dubbelmoral (jag vet, men jag kom inte på något bättre ord...).
Äh, jag spelade ju match och så idag, och träffade Beluf och Jenny (wiee, hemma från Torsby!). Åt jättegod mat gjorde jag också. Men det är ändå som att jag inte har gjort något idag. Jag antar att det är för att hela dagen bara försvann, kl 14.45 åkte vi till matchen, och vips, när man kom ut ur hallen var klockan närmare sju, och allt var mörkt som i graven (jag vet, "tyst"!).

JAG BEHÖVER LJUS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback