Ujuj, stackars jag, mig och Ego(n)

Jag mår verkligen inte bra. Det enda som är på topp är whiskeyrösten. Mohaha, tänk om jag inte kan redovisa på onsdag? Det vore förresten inte helt otroligt med tanke på mitt nuvarande tillstånd.

Jag började med att gå till skolan idag för att få en sista chans att få hjälp med att plugga fysik inför provet. Jag vet inte om det var smart eller ej, för så småningom hade min röst försvunnit allt mer, och mitt huvud snurrade, snurrade, molade - kalla det vad du vill. Jag begav mig med andra ord hemåt. Hela tiden var jag gråtfärdig, och jag blev yr så fort jag tittade på någonting som var nära mig. Äckelpäckel.
Till slut kom en buss som jag kunde hoppa på, och efter att ha tröstätit lite choklad (nödproviant är alltid bra att ha sade alla getterná ^^) somnade jag och sov så länge att jag nästan missade min hållplats.
Hemma satt Annika vid datorn, så jag gick och la mig och sov i kanske 3½ h. Sedan kändes det lite bättre, och från 5 tills nyligen har jag suttit mer eller mindre hela tiden och pysslat med uppsatsen som ska lämnas in imorgon. Jag var ju inte direkt övereffektiv, sjuk är jag, och hemma stannar jag imorgon för att kurera mig.

Te med honung och massa läxor blir morgondagens tema!


So long!
image136
Min röst...

Kommentarer
Postat av: Emmi

Lilla skruvis, du ska vara frisk, du ska må bra. För du är Monica och du mår alltid bra. Skulle vilja ge dig en kram så du blir bra på stört :) sedan vill jag fika med dig när du blivit vän med herr frisk!!!, om hon går med på det (A) Puss!

Postat av: Jonas Arne

Neeej stackars Moncan, du som är så snäll borde ju inte kunna bli sjuk :P

2007-10-16 @ 22:11:16
Postat av: sjuk-kajan

Ni är bra goa ni, tokbollar. Jag vill bjuda er båda samt herr Frisk en varmkorv med bröd, alternativt fika ^^
KRAX!

2007-10-16 @ 22:42:52
URL: http://moncan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback